maandag 9 januari 2012

Waar ter wereld? - Where in the world?



Wie weet, waar ter wereld, in welke stad, duidelijk niet ergens in de woestijn of een grot, deze muurschilderingen zijn te vinden?
Ik ben benieuwd! 
Laat maar weten in een reactie of e-mail.
Ik weet het; ben alleen benieuwd, of er mensen zijn die ook wel eens omhoog kijken in een stad, of die hun eigen stad goed kennen!
Ik zal het antwoord aan het eind van deze week geven.
~~~~~
 Just one question:
Who knows, where in the world, in which city (apparently not in a desert or cave) these wall paintings can be found?
I am curiously looking forward to your answers! 
Send it to me in an e-mail or leave a comment.
I know the answer, but I am curious if there are more people who look up higher then eye level, or who know their own city well enough to recognize this.
I'll give you the answer by the end of this week.


 Mooi zijn ze, hè?
~~~~~
Aren't they special?

Maak er een fijne dag van!
Groetjes!
~~~~~
May your day be bright.
Cheers!

3 opmerkingen:

  1. Zit te verzinnen, het voorste gebouw lijkt de bouw die we zien uit de jaren dertig hier in Nederland, maar de vlag heeft de kleuren van Portugal, lastig dus, ben benieuwd waar het werkelijk is! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar heb je de foto gevonden, ik heb gegoogled op murial dove en murial reaching hands doves, verschrikkelijk veel mooie dingen gezien, maar ik ben deze niet tegen gekomen. Op de vlag is vaag een tekst te lezen het lijkt op een y te eindigen en onderaan de foto staat een naam van een winkel, maar ook die krijg ik niet goed ontcijferd.
    Ik hoop dat iemand het juiste antwoord voor je kan vinden.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook het gevoel dat het ergens Nederland is, maar waar geen idee!!!! ben al zolang uit Nederland weg, dat ik dit niet meer tegen kom.
    Maar een ding is zeker ben ik in Nederland, kijk ik veel omhoog, want daar ontdek je de mooiste dingen.
    Ik vind dit wel iets voor Rotterdam! of Den Haag
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen