zondag 19 februari 2012

Kringloopklok - Clock from the thriftshop


 Welkom allemaal,
~~~~~
 Welcome everybody,


 Vandaag al heeft de tachtigste Volger zich gemeld.
Leuk!
Welkom!
~~~~
 The eightieth Follower joined  
~ De Zondagssteek ~ 
 today!
Welcome!

*******


 
Deze klok kocht ik drie jaar geleden in de kringloopwinkel voor € 2,50.
De spreuk sprak me aan; lopen doet 'ie voor geen meter, wat dat betreft, kan ik je uit de droom helpen :>)
 ~~~~ 
 I found this clock in the local thriftshop three years ago.
The words made me buy it. For only  € 2,50.
It doesn't run at all; it's just hanging on my kitchen wall.

*******

 Welterusten voor straks en groetjes!
 ~~~~~
Have a lovely day or sweet dreams.
Cheers!
*******

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zoveel volgers hebt. Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor een paar centen een ander uurwerkje kopen en eraan doen en hij loopt weer als een zonnetje! Groetjes en gefeliciteerd met je 80ste!
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful click ... doesn't matter that it doesn't run ... though you could probably buy new workings this site does them ...
    http://www.fredaldous.co.uk/catalogsearch/result/?q=clock

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty van een klok, jammer dat hij niet loopt, maar dat maakt hem niet minder aantrekkelijk om naar te kijken.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend klok, en als het goed is, moet je net een mail van me hebben ontvangen, zo niet laat het me dan even weten!
    groetjes joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen