zaterdag 19 mei 2012

Joke Leijenaar

 Bericht voor Joke Leijenaar:
~~~~
Message for Joke Leijenaar: 

 

Jij bent de winnares van de scraps in mijn Give Away van 12 mei, maar ik heb van jou nog geen reactie op mijn berichten gehad. 
Als je mij je adresgegevens wilt sturen, gaat het pakje meteen op de post.
  
Mail ze naar: musselkanaal55 [apestaartje] knid [punt] nl
 



You're the lucky one to win the scraps in my Give Away from May 12th.
I haven't had any reaction from you yet.
Would you please send me your snail mail address I can send  the scraps to? 

Send it to E-mailaddress: musselkanaal55 [at] knid [dot] nl

******* 


Fijn weekend.
Groetjes!
 ~~~~~
Enjoy the weekend.
Cheers!


1 opmerking:

  1. Hoop dat ze jouw oproep ziet staan en succes met je bal, want het ziekenhuis is een belangrijke plek in de stad! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen