dinsdag 15 mei 2012

Lapjes ruil - Charm swap

Welkom in Huize Zondagssteek op deze druilerige dinsdag!
~~~~~
Welcome to the Zondagssteek's Residence on this drizzly day!


 Marcha organiseerde weer een lapjes ruil, waar ik nu voor de tweede keer aan heb meegedaan.
Ik stuurde tien lapjes naar Annemarie  en zelf ontving ik deze tien prachtige lapjes met een even mooie kaart 
van Inge 
~~~~~
It was Charm Swap time at   Marcha 's again and I took part for the second time;
I sent my package to Annemarie
and I received these charming charms with that beautiful card from Inge



Daar wòrdt een mens ik toch blíj van! 
Dankjewel Inge!
~~~~~
Aren't they beautiful? They make me feel happy!
Thank you very much Inge!

*******



 Ik ga Siggies maken en versturen; er zijn weer een paar nieuwe leden, dus die ga ik welkom heten bij de club, met als binnenkomertje zo'n altijd leuk en uniek blok, waarvoor ik er weer een van hen terug krijg :>)
Krijg er nooit genoeg van!

Hopelijk droogt het nog wat op 
en komt (voorzichtig en zachtjes zeggen....) er ook nog een (waterig) zonnetje door.

Groetjes!
 ~~~~~
I'll be sewing a couple of Siggies this afternoon, that I will send out to welcome and swap with the new Swappers.
 I love it; never get enough or too many :>)
Hopefully your day will be as sunny as ours out here is drizzly.

Cheers!

5 opmerkingen:

  1. Hele leuke lapjes inderdaag, die komen altijd goed van pas. Mail jij de nieuwkomers altijd of stuur je gewoon een siggy en krijg je er van zelf wel eentje retour?

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lapjes heb je gehad! Daar word je idd blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je swap ziet er smakelijk uit! Een goede ruil!
    Veel plezier met je siggies maken! Jij hoeft niet droevig naar buiten te kijken naar het tegenvallende weer, jij kan lekker aan de hobby.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lovely charms, they are so versatile. Love them.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lapjes. Wat is een Siggy? En hoe kan ik ook meedoen met een lapjesruil? Dat lijkt me erg leuk, want ik heb heel veel halve meters wat vaak te veel is

    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen