maandag 13 augustus 2012

Blog Hop(sa heisa) & B O D

Welkom!
~~~~~
Welcome!





 Vandaag start de 
waarvoor ik mijn Kom-mer en Kwel Quilt heb gemaakt, 
die ik op 23 augustus mag laten zien.

Op 18 augustus zal een vriendin van mij haar creatie tonen.
Ik ben heel benieuwd, wat al die 160 andere deelnemers gemaakt hebben.
KOM je ook kijken?
Van je HOPsa heisa tralala...!
~~~~~
Today starts the 
August 23 is my designated day 
and on August 18th. a friend of mine will show her bowls quilt.
I am so very curiously looking forward to see what all those other 160 participants have made!
Hop over and enjoy!

 ***



 Nancy J. Martin's perpetual calendar

 ***



Fijne m@@nd@g gewenst.
 Groetjes!
~~~~~
Have a nive day or evening.
Cheers!

 *

6 opmerkingen:

  1. It's going to be so fun! I'm looking forward to seeing all the fun things that get created with the bowl pattern. :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk kom ik kijken.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk de 'bowls' die ik al heb gezien! En je kalender! Ik hoop voor je dat je handen toch eens weer wat beter worden! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom 23 augustus op bezoek hoor, ben benieuwd! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi! Ja, we zijn van start, wat een leuke dingen hebben we vandaag al kunnen bewonderen. Veel bloghopplezier!

    BeantwoordenVerwijderen