vrijdag 29 november 2013

Wat kan ik morgen Bee-ter doen in Burgum...



...dan op Helena's  Inloop-Bee in het Sterrenwacht- Museum een begin maken met het volgende onderdeel van de Illusie cursus: de Seven Sisters?

Aan de sterrenhemel, in het Nederlands, bekend onder de naam Zevengesternte 
Een Bee-ter project kan ik niet bedenken om morgen in Burgum aan te beginnen.

De onderdelen liggen geknipt klaar.

De zeven stofjes van de Inner City vond ik een prima keus; daar past als achtergrond de donkerblauwe batik ook weer prachtig bij.


Zoals ik wel vaker zeg:
"Zoals het geknipt is, moet het genaaid worden".

Dat ga ik dus doen. 

De sterren van de hemel quilten.

En nog wel op een locatie die er geknipt voor is!

***



Voor nu welterusten en graag tot ziens!


Jeanneke

*


9 opmerkingen:

  1. Veel plezier morgen, veel gezellige ontmoetingen met andere quiltsters en belangstellenden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er veelbelovend uit. Mooie kleurtjes zo samen. Fijne dag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een perfect passend patroon voor de locatie! Veel plezier ermee, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles past als een puzzel in elkaar, juiste locatie, juiste stofjes, juiste patroon, juiste mensen om je heen, juiste weer. Dit is met recht een dag met sterretjes bezaaid.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vast een fijne dag gehad met de mooie sterren van jezelf en je omgeving.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige sterren zijn het..... groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen