woensdag 12 februari 2014

Kop op...

...dacht ik vanmorgen, dus ging ik de ramen van Huize Zondagssteek te lijf met spons en zeem, zodat het zonnetje ook gezellig bij me binnen kan komen vallen. 

Als ik nu naar buiten kijk, is het ook net of de buurt geschilderd is!

Heerlijk, het lijkt wel voorjaar.

Dat idee kreeg ik helemáál, toen ik onder de tuintafel keek en dit zag:






Eind oktober, kon nog net, bollen geplant, pot beschut weggezet onder de tuintafel, 
maar nu gepromoveerd naar een treetje hoger, òp de tuintafel.

Kop op...

 Kop boven het maaiveld uit...

Niks kop in 't zand...

 Niet de kop laten hangen...

...lijken ze te zeggen.


Daar heb ik wat aan!

Inspiratie haal ik uit de natuur; is er mooier, krachtiger?

***



Morgen weer Bee
en 
vergeet de Verloting van Vrijdag nie..

Fijne dag verder en graag tot ziens!


Jeanneke

*


Geen opmerkingen:

Een reactie posten