woensdag 18 juni 2014

Nog niet eerder vertoond...

...behalve toen ik in mijn vinger had geprikt en De Vlerk het levenslicht zag, 
dat ik bijna een week niets van me heb laten horen.

Veel leuks beleefd.
Zoals Poppedijn zonder zijwielen zien fietsen:





***





En ik heb dagwerk aan het naaien van Friese speldenkussens, 
om op de Quip Day te verkopen;
30%  van de opbrengst zal voor het goede doel zijn:
De Voedselbank Damwoude.

***




Wil je nog kans maken op zo'n Fries speldenkussen, 
je kunt inschrijven op mijn Give Away tot morgenmiddag 13:00 uur.

***



Fijne (voetbal)avond en tot morgen.


Jeanneke

*

3 opmerkingen:

  1. geen voetballen maar lekker logjes lezen........... en veel plezier zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat kleindochter lief zonder zijwieltjes fietst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo ik zie dat de Giave tot 19 -6 13 uur is.
    ik ben wat achter met logjes lezen, maar ik doe graag mee.
    geweldig die kleine meid zonder zij wieltjes op de fiets.
    Al weer een stapje naar het groot worden
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen