woensdag 25 juni 2014

Vanavond...

...ga ik na een hele dag opzomeren van de creatieve activiteiten ruimtes 
in Huize Zondagssteek,
 ( zie het maar zo, dat eigenlijk heel Huize Z. een beurt heeft gehad :>)),
lekker op mijn gemak onderuit op de bank,
bij hoge uitzondering voor de televisie,
want op de Belgische zender EÉN komt om 21:20 uur
de film Witness
en die wil ik niet missen!

***



Mijn voordeur heb ik weer opgetuigd met een 
Hollands - Friese krans,
die ik nu iedere avond maar naar binnen haal,
want ik wil geen tweede keer voor de verrassing van een in de nacht
gestolen krans komen te staan.


***



Met de Randjes ben ik bij; foto's komen later.

Morgenmiddag ben ik weer van 1 tot 5 in Jellies Quiltkoffer Atelier 
om u met plezier van dienst te zijn voor aankoop, advies en informatie
op Quilt(koffer)gebied.

Een fijne (film) avond gewenst en graag tot ziens maar weer!
Misschien tot morgen?


Jeanneke

*

8 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je filmtip,wij gaan kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I certainly hope your wreath remains safe and sound this time!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier bij de film. Ik ben nogal afwezig ben met mijn gezondheid aan het kwakkelen. Morgen een aantal uitslagen......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hebben ze een krans gestolen van de deur??? O, wat een gajes. Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Groot gelijk om de krans binnen te halen. Maar eigenlijk is het te gek voor woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die krans en je hebt dus lekker je huis opgeruimd, de tv is een ramp we kijken tussen het voetballen door een opgenomen krimi of meer van dat soort. We nemen een heleboel op. Groetjes Elza.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was de film moo, ik hoop dat je genoten hebt.
    Je krans is erg mooi, je hebt gelijk dat je hem binnenhaalt.
    Groetjes Leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie krans! Erg dat je al één kwijt bent!

    BeantwoordenVerwijderen