zondag 20 juli 2014

Voor het Goede Doel

Project voor het Goede doel.
Gestart op 16 juli 2014.

Om Stichting Bosnische Toekomst
te steunen in haar goede werk in Bosnië,
verkoop ik Zondagssteek speldenkussens in diverse uitvoeringen,
met of zonder blikje met (streek)taal leesplankje.

Een speldenkussen kost € 10,-
Met blikje € 15,-

Dat is exclusief verzendkosten.
Omdat het pakketpost is, zijn die € 6,75.

Afhalen kan altijd in overleg geregeld worden.
 Bij Atelier De Quiltkoffer,
of 
bij Huize Zondagssteek,
beide in Dokkum.

*


U heeft de keuze uit twee maten, 11 of 9 cm. doorsnee,
en drie streekversies:

Groningen


*


Friesland


*


Noord-Holland



Waarbij ik graag aan wil tekenen, 
dat het Noord-Hollandse speldenkussen ook de gele en blauwe kleuren in zich heeft 
van de Bosnische vlag:




Het rood in het hart  van het speldenkussen laat ik symbool staan voor het warme hart, 
dat ik Bosnië toedraag en de mensen die ik er tien jaar geleden
 heb leren kennen en kunnen helpen.

*

Dat brengt mij op het volgende:
om hulp te bieden in de vaak schrijnende omstandigheden, 
waarin gezinnen, volwassenen en kinderen in Bosnië anno 2014 nog moeten leven, 
zich in voor verbetering op het gebied van welzijn en onderwijs.

Nu ben ik gestart met een actie, om tot 1 augustus 2015 
van de opbrengst uit de speldenkussenverkoop 
25 % te doneren aan 
 Stichting Bosnische Toekomst

***

De speldenkussendonatieteller staat inmiddels op:
         
  € 50,-

***



Dank u wel!

Jeanneke

*

7 opmerkingen:

  1. Super! Ik wens je heel veel succes en hoop natuurlijk dat je vel kussentjes in elkaar moet prikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi initiatief, ik hoop dat je nog veel speldenkussens verkoopt.
    Groetjes Leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat goed van je........en wat een mooie speldenkussens, leuk idee ook met een blikje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee, uiteraard voor het Groningse setje.
    Laat je weten hoe we het geld kunnen overmaken?
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely way to support your charity. I sense a busy year for you!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hexagonen tasje is geweldig, wat ontzettend leuk/mooi is die.
    Helemaal verliefd erop.
    Tuurlijk doe ik ook mee want kan nog wel een speldenkussen gebruiken voor bij de Feather Weight.
    Ze zijn ook zo handig in gebruik deze speldenkussens.
    Vraagje alleen zou het mogelijk zijn om een Friesland speldenkussen te kunnen bestellen in een Groningsblik?
    Groen is niet echt mijn kleur.
    Graag dus een kussen in blik.
    Laat je even weten waar en hoeveel ik mag doneren.

    Groetjes,
    Marga♥



    BeantwoordenVerwijderen