zondag 31 augustus 2014

De Zondagssteek Kerstruil 2014

Welkom!


Nadat zij de afgelopen vijf jaren de Kerstruil organiseerde, 
heeft Katrien besloten te stoppen.
Jammer, maar  begrijpelijk en zoals wij allemaal weten:
voor alles is een tijd.

*




Omdat ik de Kerstruil een erg leuke actie vind, 
wil ik dit jaar de organisatie daarvan op me nemen,
ook om te zien, of er ( nog ) belangstelling voor is.

Aanmelden kan tot 1 oktober 2014
met een
aan Mevrouw Zondagssteek.

Daarin vermeld je:
Naam
Correct en volledig postadres
Werkend e-mailadres
 Blogadres, als je dat hebt.
En, omdat ook buitenlandse deelnemers welkom zijn,
of je alleen binnen Nederland of ook internationaal wilt ruilen.

*

Er hebben zich in de loop van dit jaar al 14 mensen aangemeld 
voor de Zondagssteek Kerstruil 2014.

Mijn eerste mededeling aan hen is nu:
 ieder die zich reeds heeft aangemeld, dient de aanmelding 
per e-mail te bevestigen.

Zodra ik de bevestiging heb ontvangen, 
zet ik je op de definitieve deelnemerslijst.

***


Wat houdt de Kerstruil in?

Het is de bedoeling, dat je voor je ruilpartner een kerstpakket maakt met daarin vijf presentjes, die met een letter van het woord K E R S T beginnen.

 Zo kun je denken aan:

 K  -  Kerst(boom)versiering, Kandelaar, Kaart, Koekjes
 E  -  Engel, spulletjes voor English Paper Piecing, Eierwarmers
 R  -  Rolmaat, Redwork, Raamhanger
 S  -   Speldenkussen, Sleutelhanger, Schaaretui
 T  -  Theemuts, Tas(je), Telefoon-, of Tablethoes

Minstens één pakje, maar liefst meer of allemaal, moet zelfgemaakt zijn
en alles bij elkaar voor een totaalbedrag van maximaal € 15,-

Houd rekening met de verzendkosten, die daar nog bovenop komen.

Uiterste verzenddatum is 10 december 2014.
Verzending naar het ( verre ) buitenland liefst nog een week eerder.

*


Deelnemende bloggers / bloggende deelnemers worden verzocht
op Tweede Kerstdag, 26 december 2014 
op hun blog verslag doen, met foto's, van de ontvangen
Kerstruil pakketten.

*

In de eerste week van oktober ontvang je van mij een e-mail met de gegevens van 
jouw ruilpartner.

***



Graag tot ziens!


Jeanneke

*

8 opmerkingen:

  1. Nou je neemt een hele klus op je. Succes. Ik denk er nog even over na.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt leuk, maar ik laat het aan me voorbij gaan.
    Groetjes Leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Amarins kwam ik op je blog om een kijkje te nemen om meer te weten over de kerstruil. Het lijkt me erg leuk om hier aan mee te doen, maar ik heb nog nooit aan zo iets meegedaan. Dus ben erg aan het twijfelen. Maar ik ga je wel volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een beetje teveel, met één pakje of kerstornament zou ik zeker meedoen, misschien een andere opzet proberen? Dan is de drempel wat minder hoog denk ik zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoewel het me erg leuk lijkt, doe ik dit jaar toch nog niet mee, te druk. Volgend jaar inderdaad maar weer kijken (en eventueel al vroeg beginnen) ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me leuk. Eventjes overdenken en dan besluit ik wat ik doe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas, te laat. Veel succes met de ruil.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen