woensdag 6 augustus 2014

Van Lapjes en Swapjes

Welkom!


Deze week was het weer tijd voor de Lapjes Ruil
Het is altijd een verrassing, wat voor mij bij elkaar is gezocht, 
omdat ik eigenlijk nooit speciale wensen heb.

Zo kreeg ik vandaag met de post dit moois binnen, 
van Ingrid uit 't Harde.
Een snoes van een kaart erbij en ook nog een extra kantje.



Ik ben er reuzeblij mee, want ik kan ze stuk voor stuk heel goed gebruiken.

In ieder geval voor de Siggy Ruil.

 En de wat stemmiger gekleurde lapjes 
komen vast goed van pas 
bij het maken van de Amish Circle Quilt,


waar ik  na volgende week toch echt aan hoop te beginnen.

***


Eerst is er aanstaande zaterdag nog 
de Zomermarkt op 'Ornea State' in Paesens
en 
volgende week heb ik 
een workshop aan-Zondagssteek-huis met drie dames.

Dit gaan we maken:




*


Als dat dan allemaal achter de rug is, 
krijg / maak / neem  ik de tijd 
voor dat mooie ACQ project.

***


Een fijne avond verder nog en graag tot ziens!


Jeanneke

*

4 opmerkingen:

  1. Veel succes op de zomermarkt.Ik hoop dat je veel mag verkopen van je schitterende speldenkussens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk, je lapjes. En ik heb je speldenkussen in prima staat ontvangen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes op de zomermarkt. Geniet er van en ik hoop dat je al je speldenkussens verkoopt.
    Quiltgroetjes Leon10

    BeantwoordenVerwijderen