woensdag 8 oktober 2014

Ik ben druk op de ruilmarkt...

...met de Siggy Ruil bijvoorbeeld,
 waar ik me als herintreder ingevoegd heb.

En meteen kwam er van drie kanten een ruilverzoek.

Barbara uit de Verenigde Staten
 was de eerste van wie ik een Siggy in ruil voor de mijne mocht ontvangen.
Een pláátje, dat is het, net als al die 415 andere
en ik ben er weer net zo blij mee!


Wil je meer weten over de Siggy Ruil?
Marga kan je er alles over vertellen.

***


Dan is er ook nog de Kerstruil,
die ik dit jaar voor het eerst organiseer.



Zesentwintig (!) 
mensen uit alle hoeken en gaten van Nederland 
hebben zich aangemeld, die ik inmiddels (hopelijk) blij
heb kunnen maken met ( de gegevens van ) hun ruilpartner.

***


En ik ben nog niet uitgeruild, want er is ook nog Ria's Lapjes Ruil, 
waar ik weer aan meedoe.



Je ziet zeker wel:
ik ben dol op de markt.
Of het nu de groenten-, rommel-, stoffen-, of vrijmarkt is.
Maar ook op de ruilmarkt, 
waar ik altijd wel iets vind, dat in mijn kraam te pas komt.

***


Als laatste staat er een bijzondere ruil op het programma voor morgen.
Op de ruilmarkt aanbesteed, 
maar ik kan nu hier uitkramen, 
dat de oplevering, dus de werkelijke ruil,
 plaats zal vinden in de Quiltkoffer winkel, 
waar ik morgenmiddag Frederika op bezoek krijg, 
die een door haar gemaakt etui


 met mij komt ruilen voor een 
door mij gemaakt Fries speldenkussen


Ik kijk er naar uit, om Frederika na een paar jaar blog- en mailcontact 
en het ruilen van een Siggy 


nu persoonlijk te kunnen ontmoeten.

 ***


Hoogste tijd voor een bakkie T.

Fijne avond verder en graag tot ziens!


Jeanneke

*


8 opmerkingen:

  1. Veel plezier; geniet er van. Wow al 416 Siggies!
    XX Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ruildrukte bij jou! Hou het maar bij eentje,dat vind ik genoeg.
    Wat heb je met je vorige siggy's gedaan?
    gezellige avond
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laatste is pas echt een superdeal. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk er naar uit. Zit inmiddels in Emmercompas. Tot morgen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal, ik heb gisteren een siggy verstuurd, kijk erg uit naar wat ik terug krijg.
    Groetjes Leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent echt in een ruil periode, wel heel erg leuk allemaal.
    Met deze dame heb ik nog geen siggy geruild, denk dat ik haar morgen maar eens een mailtje stuur.
    Leuke tasjes, erg leuke speldenkussentjes.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen