vrijdag 26 december 2014

Kerstruil 2014

Welkom!

Zesentwintig dames, afkomstig uit heel Nederland, 
waarvan een aantal ook actief in Blogland, 
hebben deelgenomen aan de Kerstruil, 
die ik dit jaar heb georganiseerd.


Een hele uitdaging was het voor mij, want het was voor het eerst dat ik iets dergelijks op touw zette, maar Katrien had als Kerstruilervaringsdeskundige voor mij enkele nuttige tips, waarna het enthousiasme en de inzet van zóveel deelneemsters alleen maar bijdroegen 
aan een soepel verloop van de ruil.

Tot het op het werk van Tante Post aankwam:
zorgen dat de pakketten aankomen.
Daar ging het één keer faliekant mis!
Juist nu,  voor Kerst...mis...

Maar... 

Hoewel teleurgesteld, heeft de maakster niet bij de pakken neergezeten;
voortvarend werd een nieuwe doos gevuld en opgestuurd.
Opzichtig in goud papier ingepakt, 
werd het deze keer heel vlot bij de ontvangster bezorgd en kon ik  
de ruil als voltooid beschouwen.

En hopelijk ook als geslaagd!

*

Namens een aantal dames zonder blog laat ik hieronder foto's zien
 van wat zij hebben gekregen:

Baukje 

Eline 

Hennie

Rika 

Jolanda

Wilma 

Hinke R.

Anneke

Ypie

Pytsje 

Roelie
***


De volgende deelneemsters laten vandaag op hun blog zien, waarmee zij verrast zijn;
klik op de namen, om een kijkje op het bijbehorende blog te nemen:

Marianna

Francisca

Janine

Amarins


Nelleke


Céline


Maaike


Saskia


Ineke


Erika

*
Alle dames, met blog,
 en ook
Baukje, Hinke D., Roelie, Anneke, Rika, Hinke R., 
Pytsje, Hennie, Martine, Jolanda, Wilma, Truus, Eline, 
Ypie, Yolanda en Pauline:
  heel hartelijk bedankt 
voor je deelname en bijdrage
 aan de 
Kerstruil 2014!

***




Een fijne Tweede Kerstdag gewenst en graag tot ziens!

Jeanneke

*

11 opmerkingen:

  1. allemaal lieve pakjes!
    Fijne tweede kerstdag, Jeanneke!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jeanneke!
    Eindelijk kunnen we onze pakjes laten zien en wat is het leuk en creatief :-)
    Dankjewel dat je de ruil hebt georganiseerd en zo goed voor alles hebt gezorgd!
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou daar is veel werk van gemaakt. PRACHTIG HOOR

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen zijn er weer gemaakt. Dat geeft weer ideeen voor volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk allemaal, en ik weer zeker dat jullie een leuke tijd hebben gehad...ik haak en fotografeert, maar hobbys kan je altijd bij leren...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk een hartelijk dankwoord voor Jeanneke die dit allemaal organiseerde!
    Wat ontzettend leuk om te zien wat er allemaal bedacht en gemaakt werd. Jammer van de stress door een zoekgeraakt pakket. Misschien komt het alsnog aan?
    Het was erg leuk om mee te doen. Ik vind de cadeautjes die ik kreeg ook echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ik hier zie ziet er mij heel leuk uit.
    Geslaagde kerstruil,dit heb je goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er allemaal leuk uit. Ik ben bij iedreen even gaan kijken.... Misschien doe ik volgend jaar wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lovely swap parcels.........Merry Christmas..........

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er allemaal leuk uit, goed geslaagd dus.

    BeantwoordenVerwijderen