dinsdag 8 mei 2012

Award

Goedenavond allemaal!
~~~~~
Good evening everyone!


 Weer ben ik verrast en vereerd met een Liebster Blog Award.
Jolanda is deze keer degene, die mijn blog deze eervolle vermelding waard vindt.

 
Dankjewel Jolanda, ik vind het erg leuk, dat je mijn blog zo waardeert!
Nu zou ik deze Award aan vijf andere blogs met minder dan 200 volgers door moeten geven, maar na al drie keer in de afgelopen maand deze eervolle taak vervuld te hebben, zou ik nu echt geen vijf nieuwe gegadigden uit mijn mouw kunnen schudden en daarom stel ik, net als de laatste keer, voor, dat ik de Award bij deze doorgeef aan alle nieuwelingen in Blogland, die net als ik nog geen jaar bezig zijn.
Mag ik het zo doen?
~~~~~
For the fourth time I was surprised by The Liebster Blog Award. 
This time it is Jolanda who surprises and honours me with the Award. 
Thank you very much, Jolanda; I do feel very honoured!
But, since this one is the fourth I wouldn't know whom I'd pass the Award to.
I hope you can agree with me passing it to every newcomer in Blogland, who have been blogging for less than a year, like me myself,  and having less than 200 followers.

******* 

 Vandaag ben ik voor de tweede dag bezig mijn huizenquilt in de naden rondom de huizen door te stikken. 
Wat een klus!
 Ik hoop dat het een toonbaar geheel wordt en anders is het mijn eerste en meteen laatste grote (deze is 1.40 x 1.70 m.), machinaal doorgestikte quilt. Volgende exemplaren worden beslist kleiner en daardoor handzamer; vooral dat laatste is voor mij toch wel erg belangrijk :>)
Om het zwijntje goed beet te krijgen, ga ik om te beginnen maar eens op 31 mei een workshop machinaal quilten doen bij De Quiltkoffer
~~~~~
After I re-basted my houses quilt the time has come now to quilt it on my QRR. 
I started yesterday doing some stitching in the ditches around a couple of houses and today there were some more done. I must say it is hard work!
I do hope it will turn out not too bad, 
but I already know for sure this quilt is my first and last this size (1.40 x 1.70 m.)
Future quilts will be smaller, easier to handle :>)
Since I want to try everything to find out what my machine quilting limits are, I suscribed for a workshop on machine quilting on May 31st. at De Quiltkoffer
*******

Mijn QRR staat in de parkeergarage en ik ga de koffer in.
Welterusten voor nu en tot ziens.
 Groetjes!
~~~~~
My QRR is parked for the night and so will I be in a minute.
Have a wonderful day or evening or sweet dreams.
Cheers!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben hartstikke benieuwd naar het resultaat! En gefeliciteerd met je award!
    Liefs,
    Stel
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welterusten voor nu. En alvast een gezellige workshop toegewenst de 31e.
    P.S. De link naar De quiltkoffer werkt niet, omdat je een w vergeten bent. ;-)
    Maar ik heb de site toch gevonden hoor.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat slim om het machinequilten serieus aan te pakken met een workshop! Alvast een heel leerzame en gezellige dag toegewenst.
    Ik hoop dat het quilten van je huizenquilt je toch goed afgaat, het zijn inderdaad hele stukken stof die je onder je machine door moet loodsen, dat valt nog niet mee.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen