zaterdag 12 januari 2013

Dat is alweer even geleden...





Omdat ik geen foto heb van mezelf toen ik 21 jaar oud was, laat ik deze zien,
gemaakt in de zomer van 1978, met mijn vader en moeder en een van mijn zusjes op vakantie in Noorwegen.
Ik sta hier als 23-jarige jonge blom op de beroemde Rode Brug in Trondheim.
~~~~~
Since I haven't got any pictures of myself as a 21 year old I'd like to show you this one.
It's me, 23 years old, while on Summer vacation in Norway with my parents and one of my sisters,
standing on the famous Red Bridge in Trondheim.

***



Een heel gezellig weekend gewenst.
Groetjes!
~~~~~
Wishing you all a wonderful weekend.
Cheers!


Jeanneke

*

14 opmerkingen:

  1. Leuke foto Jeanneke. Op een mooi plekje geschoten :-)
    Lieve groet Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto en leuke deerne! groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om vandaag al die foto´s voorbij te zien komen
    Leuke foto van jou
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sure, I know that bridge ;-)
    Welcome back any time.......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto, ik moet zeggen dat je niet erg veel bent verandert!!Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg die jeugdfoto. Zo geweldig om al die blogsters een eindje jonger te zien. Ik heb ook een foto geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je op mijn blog "langs" kwam!
    Jou 21-foto is ook prachtig, wat een mooie kullen zeg!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto. En wat een bos krullen, heb je die nog?? Leuk om iedereen als 21 jarige voorbij te zien komen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om de zondagsteek in de dop te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke foto en wat een prachtig haar.
    groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen