donderdag 28 februari 2013

Bee première

Welkom!
~~~~~
Welcome!



Mijn Zondagssteek Bee première is een super verrassende, gezellige, feestelijke gebeurtenis geworden.
Negen quilt-geïnfecteerden, Jellie en ik-zei-de-gek niet meegerekend, die ook nog eens bloemen, taart, bonbons, koffie-verwen-pakket en koek meebrachten, waren van Dokkum tot Baaijum en van Nij Altoenae tot Assen en Zwagerbosch naar het Quiltkoffer Atelier gekomen.

Ik was zó verrast door de aanloop, en in beslag genomen natuurlijk ook, dat ik vanmorgen om half tien twee foto's heb gemaakt van de ingang en verder totaal niet meer aan foto's maken heb gedacht.






My first Zondagssteek's Bee has become an overwhelming experience, attended by eleven
busy quilting bees, including Jellie and me myself.
They came not only from Dokkum or nearby; some of them had made a 45 to 75 minutes'
car drive!
These nine visitors spoilt me with strawberry cake, chocolate, cookies, more cookies, flowers, more chocolate and a gift set of coffee, tea and coffee flavoured cookies....

The two photo's I managed to take at half past nine this morning, before the first visitor arrived, to never even have time to think of my camera for the rest of the day.
Isn't that the best evidence of a successful first Zondagssteek's Bee?

***



Morgen is het vrijdag 1 maart, dat betekent: Quiltkoffer Inloop Bee in Oosternijkerk.
Mijn tas laat ik ingepakt staan, want daar ga ik ook weer even fijn van genieten.

Een fijne avond en graag tot ziens, hier of op de Bee.
Groetjes!
~~~~~
Enjoy your day or evening and hope to see you, here or at the Bee.
Cheers!


Jeanneke

*

11 opmerkingen:

  1. Congratulations Jeanneke, I am so happy or you that this was a successful Bee. Have a lovely weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze geweldige Bee. Heel fijn dat er zoveel op af kwamen.
    Lieve groet Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a wonderful first day of your Bee! I'm thrilled for you. What a great turnout of people local and from quite a distance. I'm sure you are tired tonight, but very pleased.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, wat leuk te lezen. Wat zul jij (en de anderen) genoten hebben. het is je gegund. Veel plezier ook vandaag bij de andere bee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om te lezen dat jullie zo hebben genoten. Dat woord 'quilt-geïnfecteerden"! Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het zo leuk geweest. Vandaag ook veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je bee zo goed bezocht is.Gefeliciteerd.
    Veel plezier vandaag bij de bee van de quiltkoffer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om te lezen dat je zo'n goede start met je BEE hebt gemaakt.
    Jammer van de niet foto's maar ach volgende keer beter.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LEUK!!!!
    Had niet anders verwacht dan dat er wel quiltenthousiasten bij jou zouden komen.
    Dacht achteraf,dat ik best even vanuit Burgum had door kunnen rijden-nou ja mijn dochter dan.Maar ze moest om 1/2 6 weer werken,dus was wel kort geweest.
    Volgende keer zien we de foto's wel.
    gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met het slagen van je bee, het was heel gezellig en heel goed bezocht. Ik vond het erg leuk om nieuwe gezichten te zien en zo weer meer quiltsters te leren kennen.
    Geniet na van dit succes en je kunt me vaker verwachten, want het smaakte naar meer!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen