zaterdag 14 september 2013

Ria's Lapjes Ruil


 Ria's Lapjes Ruil



Omdat Ria zelf geen blog heeft, bied ik haar hier gelegenheid 
om bekendheid te geven aan haar Lapjes Ruil.

Jeanneke.

*


 Wat houdt de Lapjes Ruil in?

Je ruilt 10 verschillende lapjes (quilt)stof van 15 x 15 cm. met een mede quiltster.
Je krijgt ook weer 10 lapjes thuisbezorgd door de postbode.
De enveloppe is dun, dus de kosten zijn laag.


Wat kun je met zulke lapjes doen?

Je kunt ze verwerken in een kleurige quilt, maar ook voor het maken van mandjes, vingerhoedjes, hartjes, sterretjes, huisjes en ook Siggy’s zijn ze zeer geschikt, net als voor applicatiewerk, waar soms maar heel kleine stukjes voor nodig zijn.

Je mag zelf aangeven wat je stofkeuze is; de ander zal zoveel mogelijk rekening houden met jouw wensen.
Vind je alles leuk, dan is het helemaal een verrassing.


Waarom vinden we dit nu zo leuk?

In de eerste plaats is het altijd spannend wat je krijgt. Soms is het niet helemaal jouw keuze, dan bewaar je het lapje tot de volgende ruil. En dat is al drie maanden later, want we ruilen 4 x per jaar.
Verder is het contact met anderen ook een heel leuk aspect van de Lapjes Ruil.


Ook nieuwsgierig geworden?

Meld je dan per e-mail aan bij:
... klikkerdeklik...


Verdere informatie krijg je, na je aanmelding, in een nieuwsbrief.


Alvast bedankt en een vriendelijke groet,

Ria

*


17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk initiatief. Ik denk er over na.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor al je moeite Jeanneke. Ik wacht met spanning af. Groetjes Ria V.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt erg leuk. Wie weet.
    Fijn weekend Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee.
    Doet Marcha het niet meer ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, veel plezier want zo kom je zo leuk met elkaar in contact.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een leuk idee. Eens kijken of ik genoeg voorraad heb om mee te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee,
    ik ga me aanmelden
    groetjes, IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk idee,
    Ik meld me aan
    Het is voor mij de eerste keer dat ik aan zo iets mee doe !
    Dus ik ben benieuwd !
    Groetjes : Ellen Hoogenbosch

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is gewoon leuk om te ruilen.
    Ik doe al sinds het begin bij Marcha via de Charm Club mee.
    Nu heeft Ria de organisatie overgenomen.
    Dus wat let je?? Gewoon aanmelden.
    Gr.Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu is het te laat om me aan te melden, maar ik doe graag vanaf de volgende keer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Jeanneke, inmiddels staat het nieuwe logo op mijn blog en de eerste ruil was weer helemaal fantastisch. Erg leuk dat Ria dit voortzet.

    Groeten van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me leuk om mee te doen, maar mijn laptop reageert niet op de link.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey hou ik van deze uitwisseling, waar ik me aanmelden.
    mijn blog... atelier-de-yayi.blogspot.com
    mail...yayitaec@Gmail.com

    Hartelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo vriend.
    Ik wil weten hoe kan ik contact opnemen met ria, ik al mijn stoffen verzonden en niet beantwoord. Doe ik.

    Hartelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi, vond je blog via Ria. Een erg leuke blog. Ik ga je op mijn blog in de leeslijst zetten zodat ik je kan volgen, fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi kan iemand me vertellen hoe ik het logo van de postruil kan overplaatsen op mijn blog patchworkstar.blogspot.com?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klik met rechter muisknop op de foto, ga naar 'afbeelding opslaan', doe dat dan bij je afbeeldingen, vanwaaruit je de foto dan kunt plaatsen op jouw blog waar jij hem hebben wilt.
      Zo moet het lukken.
      Is het een beetje duidelijk, Carine?
      Ik antwoord hier op jouw vraag, omdat ik geen e-mailadres van je heb kunnen vinden.
      Groetjes,

      Jeanneke.

      Verwijderen