woensdag 2 juli 2014

Je slag slaan...


... in 
waar het op het ogenblik uiterst plezierig afmeren en aanleggen is
( dus vooral niet doorvaren! ),
want in die loods met het langgerekte rode puntdak is het Summer Sale.

Ik heb de slag van Quiltkofferverkoop aardig te pakken en drijf morgen weer met veel plezier handel voor Jellie van 13:00 uur tot 17:00 uur in haar Atelier.

Vrijdag heeft Jellie ook nog eens haar 
eerste vrijdag van de maand Quiltkoffer Inloop Bee 
wat je dan de gelegenheid geeft, om je vanaf 10:00 uur
een slag in de rondte te kijken, kiezen, kwekken, kopen en ook nog te quilten.

Zelf moet ik even een slag om mijn arm houden wat een bezoek aan Jellies Bee betreft,
maar ik hoop toch wel na de middag gezellig aan te kunnen schuiven.


***



Om het over een heel ander soort slag slaan te hebben, 
wil ik even vertellen, dat Poppedijn vanmiddag haar eerste 
( voorbereidende ) zwemles heeft gehad.
Ik mocht mee en kreeg 'natte ogen' van dat serieus-stralende,
 blonde paardenstaartmeisje van vier jaar,
 dat daar haar eerste zwemslagen leerde maken,
met de zwemmeester veilig in haar kielzog:




 En halverwege de les was daar al een glorieuze blik.
Trots, vrolijk en absoluut niet van slag!


Zeg nou zelf, als je dit ziet, houd je het toch niet droog?

***



Fijne avond verder en graag tot ziens;
morgen, overmorgen, wanneer ook, 
altijd welkom!


Jeanneke

*



4 opmerkingen:

  1. Dat kan ik me voorstellen dat je daravan ´natte ´oogjes krijgt. Het is ook een prachtig meisje. Met mij gaat het steeds ietsje beter, zoals ze hier zeggen: petit à petit, l'oiseau fait son nid......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldige gebeurtenis, je eerste zwemles. Ik snap dat je het niet droog hield....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om mee te kijken bij de zwemles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk hé, zo'n eerste zwemles. Ze zijn dan zo trots die kleintjes.
    Veel plezier vanmiddag in de quiltkoffer.
    Quiltgroetjes Leon10

    BeantwoordenVerwijderen