woensdag 15 oktober 2014

Herfstvakantie...


... is dit jaar in Huize Zondagssteek een soort oktoberfeest!

Want:
om te beginnen kwam Poppedijn zondag een nachtje logeren


*

 Schattebout en Hartendief kwamen maandag uit dat voor Oma
 zo vervelend ver weg gelegen Nunspeet 
met hun vader en moeder een dagje dollen in Dokkum,
ook nog ter ere van de verjaardag van Oom J. 

Dus konden de nichtjes uitgebreid samen tuttebellen, 
waarvan geen foto's, het spijt me.
Maar dat het heerlijk was ze weer even om mij heen te hebben, 
moge duidelijk zijn :>)

*

Er kwam erg leuke post.
Niet via de mail, maar echte post.
In een envelop, met een postzegel, bezorgd door de postbode, 
die gelukkig nog niet helemaal uitge rangeerd/roeid storven is.

En uit die enveloppen kwam dit moois:


*


in het kader van de

Wil je ook het naadje van de Siggy kous weten?
Marga kan het je allemaal haarfijn uitleggen en als je wilt,
kun je naadloos aansluiten in de rij van inmiddels 576 deelnemers.

Welbeschouwd is het een permanente, wereldwijde,
creatieve handtekeningenactie.

De Siggy Ruil is op zijn minst 
grenzenloos en horizonverbredend te noemen.

Of niet dan?

*

Morgenmiddag heet ik u welkom in de Quiltkoffer,
waarna ik vrijdag op werkbezoek ga bij Maaike,
die de lappen en de latten al klaar heeft liggen voor een partijtje dubbelen.

***



Een fijne avond verder en graag tot ziens maar weer!


Jeanneke

*


3 opmerkingen:

  1. Jeanneke,ik heb morgen de koffie klaar hoor.Ik kijk er naar uit.
    Tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk weer nieuwe siggies en de kleinkinderen, heerlijk.
    Ik zit ook te wachten op een siggy, ben benieuwd wanneer die komt.
    Groetjes Leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer leuke Siggies ontvangen. Het blijft erg leuk om die uit te wisselen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen