zaterdag 25 oktober 2014

Prachtig gekleurde herinneringen...

 ...komen boven door mijn Randjes van vandaag.

Herinneringen aan de reis van mijn leven, vijf jaar geleden.
Toen was ik van half november tot half december in zomers Australië.
 Down Under zogezegd.

Ondersteboven, helemaal hyper 
 - dus niks down-  
kwam ik na die maand terug in winters Dokkum.

Het voert te ver om het daar nu in geuren en kleuren over te hebben, 
dus beperk ik mij tot de kleuren.
De kleuren die ik daar zag...

In Fremantle viel mijn quiltstersoog 
op een partij stoffen met 'Aboriginal' prints.
Van allemaal kocht ik een, achteraf belachelijk klein, stuk 
en bekleedde daar 
onder andere  driehoekpuzzels mee.


 Mijn randjes van deze week komen door hun kleuren 
wel aardig uit op deze puzzel


*


*

Mijn oudste zus, die afgelopen zomer een reis naar Australië maakte,
bracht voor mij het doosje mee, dat ook al zo mooi bij de kleuren 
van mijn randjes  van deze week past


*


Ik ga de USB stick met honderden foto's van Australië
 pakken en in de laptop steken.

Heerlijk voortborduren op de draadjes van vandaag...

***


Een goed weekend gewenst en graag tot ziens!


Jeanneke

*



7 opmerkingen:

  1. Mooie herinneringen kunnen je leven kleuren.
    Geniet en een goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk nagenieten dus. Het zijn erg mooie aparte stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De stofjes, al zijn het kleine stukjes, zijn een mooie herinnering aan je reis. Mooie kleurige randjes en doosje. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit! Mooie kleurtjes en een mooie herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren en wat past alles goed bij elkaar.
    De herfstkleuren vind ik altijd zo warm en mooi.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om bij deze herinneringen weg te dromen met je randjes borduren. Ze zien er prachtig uit! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen