vrijdag 3 oktober 2014

Supersnelle Smaakvolle Spaghetti...

...drnaaide ik in elkaar van deze Jelly Roll,
die ik al anderhalf jaar in mijn 
Quilt Provisiekast ( lees: Kleine Walhalla ) had liggen.


Met zó'n naam voor veertig uiterst smaakvol voorgekooktesneden spaghetti slierten
kan het resultaat eenvoudigweg niet tegenvallen.



Of wel?

*

Voor de ingrediënten, hoewel uiterst stoffig, 
geldt geen uiterste houdbaarheidsdatum,
maar ik wil toch wel graag even  opmerken, 
dat een snelle verwerking
de maakster ook snel een zeer voldaan gevoel
zal geven.

Dus doe eens dol
en
ga lekker uit je bol 
met een Jelly Roll!

Je hoeft er geen Q-linair of Quilt-chef voor te zijn!

Ik geef je hierbij het

***



Eet smakelijk straks en graag tot ziens!


Jeanneke

*

9 opmerkingen:

  1. Ik heb de video bekeken maar snap het toch niet helemaal hoor. Ik heb er ook eentje liggen van French General erg mooi. Als ik eraan wil beginnen kom ik eerst even bij je buurten voor de handleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You know I have had a passion for tI will be making more. Yours is so nice, like the colors and the geometry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren!! Hij staat schitterend op de bank!!
    Heb de video bekeken en heb er om zitten schateren.....enig zo'n "wedstrijdje".
    Ik heb jáááááren geleden een patchwork gemaakt van 5 cm.-strips , allemaal geknipt met de hand....... wat een enorm werk!! Hij is echt heel leuk geworden; ben er best trots op. Wil zoiets ook doen met kerstlappen. Wens mezelf succes!
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor. Heerlijk warm en klaar voor de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilde nog even zeggen dat ik het "recept" ook zo leuk vind; je bent heel fantasievol, maar dat is me al vaker opgevallen. Het leest zo lekker weg, nietwaar! Compliment!
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het muziekje geeft je wel een thunderbirds go-gevoel. Toch maar eens een jelly-roll aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend! de prachtige deken past precies op de bank, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen