woensdag 4 februari 2015

Klits - Klets - Klandere...

...van de ene Ruil naar de andere.

*

In de februari editie van Ria's Lapjes Ruil
klepperde de brievenbus van Huize Zondagssteek vandaag 
om onderstaand stapeltje lapjes in een weelderig zacht gevulde envelop
op de mat te laten landen,
waarmee Anneke uit Zwaagwesteinde 
 mij een groot plezier heeft gedaan.

Een leuke kaart erbij en ook nog een schattig bedeltje;
dat noem ik regelrechte verwennerij!


Deze lapjes ga ik gebruiken voor de Siggy Ruil,
om er tien leuke Siggies mee te maken, 
waarmee ik dan weer tien mensen hoop te kunnen verrassen.

*

Lijkt de Siggy Ruil je wel iets?
Of wil je er wat meer over weten?
Voor alle informatie over de Siggy Ruil kun je terecht bij Marga
Zij beheert de deelnemerslijst en is zelf op het ogenblik bezig van haar Siggies 
een quilt te maken, dus bij haar is nu ook te zien, 
wat je zoal met die verschillende lapjes kunt maken.

***


Vanavond ga ik de deelnemerslijst eens even navlooien op zoek naar
tien nieuwe ruilklantjes, want die leuke lapjes mogen wat mij betreft 
snel als Siggies op de post en de wereld over!

Bedankt voor je bezoek, een gezellige avond gewenst en graag tot ziens!
En misschien wel tot 'Siggy-Ruils'
:>)

Jeanneke

*

6 opmerkingen:

  1. Dat zijn leuke stofjes die je hebt mogen ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stofjes en wat klink je blij.
    Ik kreeg vandaag ook een mooie siggy binnen van Annie en werd er ook helemaal blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk als je zo dingen kunt ruilen! Het zijn mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groetjes uit een koud Zweden en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige stofjes,succes met je siggy's .
    Groetjes uit een witte Grou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent er maar druk mee met het ruilen.
    Het zijn mooie stofjes en ik weet zeker dat de ontvanger van de Siggie er blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen