vrijdag 13 maart 2015

Plaatjes af-stoffen?

Nee, plaatjes uit - stoffen kan ik laten zien.
Die ik gemaakt en ontvangen heb.

Om te beginnen kreeg ik een, zoals zij zelf schreef, 
"As promised a real Aussie Siggy" van Jenni Kift in Tasmaniƫ


Voor de eerste Siggy, die ik een paar maanden geleden van haar kreeg,


had zij geen "real Aussie" stof in huis en zij beloofde mij toen
 later alsnog een 'echte' te sturen;
  vandaar deze tweede zending.
Erg leuk!

*

Sheila organiseerde onlangs weer een Fabric Postcard Swap, 
nu met het thema "Spring" / "Lente",
waar ik ook aan meegedaan heb.

Ik mocht voor Lin in St. Victor, Frankrijk een kaart van stof maken.
Vanmorgen liet Lin weten, dat zij hem had ontvangen, 
dus kan ik hem nu ook hier laten zien:


*


Mijn schoondochter vroeg, of ik een kaart met een vlinder wilde maken
voor haar Beppe, die binnenkort 97 jaar wordt.


***



Deze vrijdag de 13e is tot nu toe voor mij een 
weinig venijnig, maar volop verrassend
 dagje geworden.
Ik hoop, dat ik niet de enige ben!

 Fijne dag verder en graag tot ziens!


Jeanneke

*

5 opmerkingen:

  1. Wat is je vlinderkaart mooi geworden voor een lieve dame van 97 jaar.
    Geweldig.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is schitterend geworden, ze zal er erg blij mee zijn geweest en de siggys blijven leuk om te ontvangen
    Fijn weekeinden vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi geworden. Daar mag de ontvanger blij mee zijn. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is beautiful, I'm sure Lin will love it. I can see you do like Edyta, so do I. I love the butterfly.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! Kom hem snel ophalen ;)

    BeantwoordenVerwijderen