vrijdag 19 juni 2015

Zo'n Zalig Zomerse...

...Fabric Postcard
 kwam gisteren overgevlogen uit Canada
van Sheila,
die mijn ruilpartner was in de door haar georganiseerde
 Postcard Swap met het thema Beach - Summer.

Het thema spreekt heel duidelijk uit haar creatieve meesterwerkje:


*

Sheila kreeg van mij deze kaart,
waarin ik heb geprobeerd
een zomerse sterrenhemel boven de dijk (het groen)
en de Waddenzee, waar ik dichtbij woon,
 weer te geven:


De foto is wat wazig, 
dat komt door het foliezakje, waar ik het in verpakt had.
Ik was te lui om het er even af te halen voor de foto.

Zo zie je, ook Mevrouw Zondagssteek is weleens liever lui dan moe.

Sheila biedt een helderder kijk op de kaart op haar blog.

***


Morgen wordt Heerlijk Ventje 3 jaar!
Zondag gaan we het vieren.


*

Mijn moeder stierf op 20 juni 1983,
dus het was voor mij heel bijzonder om precies 29 jaar later 
Oma van (zo'n) Heerlijk Ventje te worden.

***


Een gezellig en goed weekend gewenst
en
graag tot ziens!


Jeanneke

*

7 opmerkingen:

  1. Oh, so sentimental.
    Have a wonderful weekend friend.
    xoK

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten, jullie hebben je creativiteit weer mooi "op de kaart gezet".
    Zoals je merkt , ik ben weer in het land na een heerlijke vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk idee om elkaar stofkaartjes te sturen.....
    Jullie kaarten zijn echte "Pronkies" geworden ....
    Steekjesgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten zijn dat.
    Gefeliciteerd alvast, geniet er lekker van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk ventje toch,onze Puck is gisteren 7 geworden.Gaan we morgen vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for exchanging cards with me Jeanneke , it was fun . Yoru grandson is adorable .

    BeantwoordenVerwijderen