zondag 8 januari 2017

Our Beautiful World ~ Light

Welkom!
~~~~~
Welcome!


Woord van de Week bij:
~~~~~
Word of the Week at:


is


***



Iedere ochtend, direct na het opstaan, is dit het eerste licht dat ik maak.


Lighting a candle, first thing in the morning, is a daily ritual of me.

***



Een vast ritueel.
Het kaarsje aansteken bij de foto's van mijn kinderen en kleinkinderen.
Zij verlichten mijn leven...

...En met dat kaarsje ik het hunne.

Mag ik hopen.


Spreading its light over the pictures of my children and grandchildren.

They are the  lights in my life...

...whilst praying for light in their lives.

*

Een beetje mijn en hun eigen dag-licht maken...
~~~~~
Kind of making our own day-light

***


Een mooie dag gewenst
en
wellicht tot ziens!
~~~~~
May you have a delightful day.
Cheers!


Jeanneke

*


http://our--beautiful--world--365.blogspot.nl/


12 opmerkingen:

  1. What a lovely post and ritual!
    I have always candles at my kitchen table in the morning at breakfest time.
    Have a lightful sunday

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wundervoll !
    Liebe Grüße aus Deutschland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty photos Janneke - happy Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That's beautiful Jeanneke! Thanks so much for sharing at OBW!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yes!
    We need all the light we can find!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful post Jeanneke! Thanks for sharing with us at OBW, and thanks for stopping by my blog to leave such sweet message too, we are glad that you could join us every week at OBW, wishing you a delightful day too!: )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a wonderful tradition to light a candle to highlight the lights of your life while also sending those loved ones even more light. I love and can feel the warmth in your photograph.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig,mik doe de lichtjes eigenlijk pas 's avonds aan.
    De dag met lichtjes beginnen is eigenlijk veel mooier.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen